ZASADY ZAMAWIANIA USŁUG
Strona ta reguluje ogólne zasady zamawiania usług świadczonych przez JDK MultiMedia Jerzy Kwaśny.
1. Zamówienie usługi może nastąpić poprzez: wiadomość e-mail, formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny.
2. Przy zamawianiu usług preferowany jest kontakt przez formularz kontaktowy umieszczony na stronach jdk.info.pl i jdk24.pl lub kontakt telefoniczny +48 601066295.
3. Zamówienie usługi "Pogotowie komputerowe Żywiec" wiąże się z koniecznością podania miejsca lokalizacji sprzętu (adres domowy, adres firmy lub inny adres) oraz imienia lub nazwy firmy wraz z numerem telefonu do osoby kontaktowej.
4. Zamówienie pozostałych usług tj. "budowa i modernizacja stron i sklepów internetowych", "usługi fotograficzne Żywiec" i "usługi wideo-filmowanie Żywiec" wiąże się przeważnie z ustaleniem terminu spotkania, realizacji lub wykonania materiałów. W przypadku wiadomości e-mail - proszę o umieszczenie w treści numeru telefonu, co pozwoli mi na szybki kontakt w celu potwierdzenia terminu lub umówienia spotkania.
5. Potwierdzenie przyjęcia do realizacji usługi odbywa się poprzez wiadomość e-mail i/lub kontakt telefoniczny i/lub kontakt osobisty - w zależności od preferowanego przez Klienta sposobu kontaktu i specyfiki świadczonej usługi.
6. Potwierdzenie przyjęcia lub braku przyjęcia zlecenia dokonywane jest w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. W razie konieczności dalszych ustaleń kontakt z Klientem nastąpi w tym samym czasie.
7. Rezygnacja z zamawianej usługi przez Klienta może nastąpić najpóźniej do 4 godzin przed umówioną i potwierdzoną godziną spotkania - dotyczy usługi "pogotowie komputerowe Żywiec".
8. Przesunięcie umówionej i potwierdzonej godziny spotkania (dotyczy wszystkich usług) wymaga ponownego kontaktu w celu ustalenia nowego terminu.
9. Uzupełnieniem powyższych zasad ogólnych, są regulaminy szczegółowe zawarte w opisach usług.
USŁUGI